EmineBurcuTfekiSar Selam Arkadaşlar, Daha önce 8 haftalıkken 2 bebeğimin kalbi durdu. Şimdi 18+3 haftalık gebeyim. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. 16. Haftamın ortalarında kanamam oldu kesenin etrafında 2 adet 8 cm yakın kanama keseleri oluştu. 1 gün hastanede yattı. 2 haftada evde dinlendim. Çok şükür hepsi kayboldj dün kontrole gittim Gayet iyi herşey işe başlayabilirsin dedi. Bankacıyım bugün işe gittim oturarak çalışıyoruö. Bugün bütün gün vajinamda bir baskı hissettim. Akşam eve geldiğimde uzandım vajinamda baskı geçti. Ama bu seferde makatımda bir baskı var. Sanki içimde büyük bir gaz bombası var ama çıkaramıyorum ve oda arka tarafa baskı yapıyor gibi. Bu durumu yaşayan var mı? Daha önceki kayıplarımdan dolayı biraz paranoyak oldum. Birde burda olumsuz şeyler okudukça zaten kötü senaryolar kurmaya hazır olan beynim iyice olumsuza bağlıyor. Sizce doktora gitsem mi yarın?
YAkyol Yorgun olunca agri oluyor ama bence bir doktora gidin haftanizdan dolayi bende agri daha sonraki haftalarda olmustu
EmineBurcuTfekiSar YAkyol bende çok mdan endişelim zaten. İnşallah kötü bişey yoktur. Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah.