Merhaba happymom anneleri 4.üncü ayımıza yeni girdik ama şu 3 gündür mide bulantısı (normalde gebeliğim boyunca olmadı), mide yanmaları yaşıyorum başım çatlıcak gibi oldu ve hiçbişey yiyip içmedim çünkü kalmıyor midede. Böyle sorunlar yaşayan annelerimiz var mı? Ne önerirsiniz.? İştahım hiç yok yemek yiyemiyorum 3 gündür bebeğe zararı olur mu? 😔😔
Önerilerinizi bekliyorum 💕🤰