Merhaba 22 haftalık hamileyim . 15-16. Haftamdan beri sıcaklarda veya ayağımı sarkarak oturduğumda ayaklarım şişiyor ama sağ ayağım diğerine göre daha fazla şişiyor . Havalar yine ısınınca ayaklarım şişmeya başladı .Tek ayak şişmesi yaşayan veya doktoruna soran varmı . Pazartesi kontrolüm var ama merak ettim