Merhaba arkadaşlar,8 haftalık hamileyim, sadece peçeteye nokta kadar lekeler geliyor.Damla bile sayılmaz kanama da diyemem ama öyleymiş.Doktora gittiğimde problem olmadığını söyledi ve önlem amaçlı iğne oldum.Ne çamaşıra bulaşıyor ne başka bişeye.Ortalama 4.günümdeyim iğne olalı ve tam anlamıyla kesilmedi.Bu durumu yaşayanlar var mı ve ne yaptınız?