Dddddd 5 haftalık hamileyim Salı günü kontrole gitmeyi düşünüyorum keseyi göreblir miyiz acaba daha beklemek mi lazım yoksa ilk gebeliğim çok heyecanlıyım
Rengipinar Dddddd ben 4+1 im 5+3 de çagırdı keseyi görmüş oluruz dedi canım görürsün bence alttan muayeneyle
Dddddd Bsrahb kan tahlilim de 305 çıktı 4 haftalık var demişti acilin doktoru tekrar kan vermeden gitsem olur demi yükselişine bakmaya gerek var mı sizce
Bsrahb Dddddd haftası kan değerine göre değil son adet tarihinize göre belli oluyor.Kese 2500 ya da 5000 lerde gözüküyor diye biliyorum