Bende onumuzdeki gunlerde yaptircam ikili testi acikcasi sonuc cok umrumda degil rutuel gibi bisey oldugu icin yaptircam herhangi bir olumsuz ciksa dahi o benim evladim ayrica dogasiya kadarda hic birsey bilinmez Allah bilir en iyisini kendinize dert etmeyecekseniz yaptirin ama kafama takarim diyosaniz yaptirmasaniz daha iyi olur siz karar vereceksiniz tabi