Merhaba sevgili anneler ve anne adaylari… 15 haftalik gebeyim. Hala calisiyorum maddi durumumuz geregi de calismak zorundayim. Dort aylik sut izninden sonra da ise hemen donmek zorundayim. Anne olma dusuncesi beni bazen korkutuyor. Cocuguma yetebilecek miyim bakabilecek miyim? Iyi bir anne olabilecek miyim? Is hayatim bu durumdan ne kadar etkilenecek? Kariyerim ne olacak? Esimle aramiz nasil olacak? Kafamda bin tane soru var. etrafimdaki herkes hamile oldugu gunden itibaren kendini anne hissettigini soyluyor ama ben oyle hissetmiyorum. Icimde daha cok korku ve endise var malesef. Bu durumu yasayanlarin da toplum baskisindan dolayi kabul etmeyecegini gayet iyi biliyorum. Cunku kucuklugumuzden itibaren kadinlara iyi bir es iyi bir anne olma rolleri veriliyor. Ama burda anonim olarak kac kisi benim gibi dusunuyor merak ediyorum. Herkese mutlu sorunsuz saglikli bir hamilelik donemi dilerim.