giresun merhabalar ben mr teknikeriyim 🙋🏻♀️
İlk üç ayı atlattığınız için bir sıkıntı olmaz girebilirsiniz, 2 hafta önce kendim için girdim emara.
radyasyon yok mr da magnetik alanla çalıştığı için bebeğede kişiye de zararı yok.Anne karnında bebek çekimleride yapılır, zararsız olduğu için fakat şuda var ki kanıtlanmış bilimsel bir şeyde yoktur. Biraz tercihe kalmış bir durum tercih sizin.
çok geçmiş olsun 🌸