stor9876 Selam kızlar🥰 15+6 olduk ufaktan göbeğim büyüdü ancak kilom sabit henüz kilo almadım. Böyle olan var mı mantıklı mı? İlk gebeliğim biraz pinpirikleniyorumda 😣
Esan stor9876 bu haftalarda genelde gazdan karin sisiyo ve bu cok normal. Benim sonra bir indi bi daha da cikmadi 🤣 su an 37+5 gorsen inanmazsin 5 aylik gibi
Nesossssss stor9876 benim de öyleydi demek yalnız değilmişim🙈 19. Haftadan sonra kilo almaya başladım☺️
stor9876 Esan aaa buda çok mantıklıymış gaz hiç aklıma gelmemişti ama bazen bu konuda rahatsızlık hissediyorum çok teşekkürker🥰
Esan stor9876 bende doktoruma acaba benim bebeklerim ikizmi diye sormustum oyle bi sismistiki 🤣🤣🤣 kadin guldu gaz o dedi 🤣😁
Sakileyt Clementinee Bende çok fenayım bağırsaklarım gaz dolu hazimsizlik da var ilaç kullanıyorum fayda etmiyo bu gecmicekmi acaba
Bsrahb stor9876 benimde öyle hiç kilo alamadım ama küçük bir göbeğim var kıyafetlerim artık rahatsız ediyor sıkıştırıyor😂
yaren-1 20 den sonra görüyorsunuz artışları tartıda bende 19 haftama kadar hiç kilo almamıştım çok seviniyordum ama rakamlar artık durmuyor 😂
Doga-Deniz 7.5 aylık hamileyim. Toplam 3 kilo aldınM. Bacak ve kalça hiç büyümedi ama karnım top gibi😂