HaticecanHaneyobanolu Bugün sabah nst de sancım 100 e kadar çıktı ama ben pek bişey hissetmedim açılmam da yoktu evim hastahane ye yakın olduğu için doktorum evde dinşen ağrın artınca gel dedi ama bende artan bi ağrı yok hala yardım edin napayım gideyimmi tekrar acaba hastaneye
Erdemveannesi Sancınız var ise bebegin kafasıda yola gelmişse yavaş yavaş hareketler yapabilirsiniz sıcak bir duş alanilirsiniiz arkadaşın dedgi gbi hurma yiyin ve dinlenin nefesinizi yormayın bebek geldginde size belli edecek zaten sancınız 180 lere falan ulaşması gerekiyor doğumun başlaması için ve bunum düzenli olması lazım rabbim sağlıkla kucagınıza almayı masip etsin 🤲🏻😘👍🏻👍🏻 Bi sorun olursa yazın ben cvp larım elimden geldgince
HaticecanHaneyobanolu Erdemveannesi sıcak duş alıyorum artık bıçak saplaması gibi oluyor tuvalet hissi geliyor sürekli
Erdemveannesi HaticecanHaneyobanolu nasılsınız doğum oldumu yoksa o his dogum habercisi zaten sakin olmaya çalışın
HaticecanHaneyobanolu Erdemveannesi hayır doğum olmadı sanvılar bıçak gibi birden kesildi ama bebeğim hareket ediyo merak etmeyin