Kubra2267 Aycavarer oluyor canım çok normal bu rahmin kalınlaşıyor kanama da bende de oldu 6 haftalık olduğumda iğne ve hap kullandım iğne 11 tane kullandım haftada 3 tane 11 haftaya kadar sürdü Geçti sonra doktorunu Dinle kafana göre ilacı kesme
Hayal0102 Aycavarer evet bazen oluyordu ilk aylarda normalmiş öyle demişlerdi hala batma falan oluyor nadiren doktor ona da olabilir dedi