Mrvdmt Kahverengi_ruya anladım canım yani doğru söylüyorsun beşik uygun olunca mecbur yatagida nekadar kaliteli olacak ki zaten.. ya bana a101 yakın olmadığı için gidemiyorum oyuzden 18 ekimi beklemek zorundayım o gün doktor kontrolü için dışarı çıkacam zaten ya inşallah alabilirim bende.. Peki sen yatağı nerden almayı düşünüyorsun yani onların boyuna enine göre nerden bulabiliriz? yoksa evde kendin mi hazırlayacaksın o şekild e mi düşünüyorsun yatagini
Kahverengi_ruya Mrvdmt yok canm bana verilen o brşigin içindeki yatağı yotgancıya götürünce ona göre yatak yaptırıcam zaten üstünede uyku seti konucak
Miss A 101 e gelen beşik te agashi tarzı alanlar memnun fiyatda uygun heryerden baktım 18 ekim sabahı a101 deyiz😂
Mrvdmt aysess ben aldım arkadaşlar bayağı ağırmış bende hafif olandan sanmistim bide saklanmıyormuş bu beşik
Mrvdmt Kurduk daha cok erkendi de meraktan ve heyecandan dayanamadık kurduk bakalım rabbim içini doldurmayı nasip etsin inşallah
aysess Mrvdmt Hadi bakalım hayırlı olsun o halde :) İnşallah zamanla memnun kalırsınız ya, sallansa iyiymiş eski gelenler oyleydi