Busrabbb 38 haftadayım inanılmaz çatı ağrım var özellikle yattığımda resmen bacaklarımı zor çeviriyorum. 🥴 Sizlerde böyle olan var mı?
Kuzucccum Busrabbb az önce bu durumu yaşadım dönemedim bazen yuruyemeyecek duruma geliyorum çatı ağrısından 😰 bende 38+3 üm
Beril123 Busrabbb ben 20 Li haftalardan beri cekiyorum yattıktan sonra ayağa kalkmak , sağa sola dönmek zulüm
mavi-woswos 32 haftaliqim.ayni durum bende de var. Asiri derecede baski ve agri hissediyorum.yururken,oturup kalkarken,donerken.doktoruma sordugumda bebek donmedigi icin bu agrilar demisti.
Busrabbb Demekki herkesin genel sorunu normaldir o zaman benim de 32 haftadayken başladı ama son zamanlarda inanılmaz acıyor inşallah doğum belirtisidir ☺️
Aliegemmm Bende 35 haftalığım 00:00 dan sonra inşallah benim 1 haftadan fazla var o çatı ağrım eğilip yerden bişi almak çömelmek merdiven çıkmak oturduktan sonra kalkınca Bi zaman topal topal yürümem dönerken 😕😕 çok şükür şikayetçi değilim ama canım fazla acıyor hareket yapmak istiyorum ama canım acıdığı için yapasım gelmiyor bende diyordum acaba bende mi öyle paytak paytak yürüyorum insanlar yanlış anlicak diye çekiniyorum