Aslanmom1 gebelik sürecim tamamlanmıştı ama açılma sancı yoktu iki hafta daha bekledik nst kontroller yapıldı yine sancım yok hafta sonu hastaneye gittik sancım geldi sandım yeşim hanım izinliydi nöbetçi doktor muayene etti orda sıkıntı yok ama haber verildi aramadı beni neyse hafta içi muayeneye gittim artık suni sancı ile yapalım dedi ben ne söylediyse onu dinledim randevu işlemleri filan hepsi tamam
Doğum günü sabahı gittik 8 de hazırladılar suni sancı verdiler saat 4 e kadar 2 cm açılmam oldu
ama bu süreçte çok az ilgilendi hep hemşire hasta bakıcıları ilgilendi mesai saati çıkışına doğru 2 cm açılma ile suyumu patlattı bana sormadan sonra benden bebek kakası aktı bildiğin vajinadan bebek kakası akıyor ben bağırıyor çağırıyorum hasta bakıcıları hemşire arıyor yeşim hanım oralı olmuyor geç geldi sebebi nst normal çıkıyor çıldırdım artık bebek kakası gelmeye devam ediyor bir şey olursa sorumlusunuz dedim hemen beni sezaryenle doğuma algılar ama belden vurdurttum iğneyi Yeşim hanım sezaryen sırasında yokdu hep genç gencecik insanlar vardı o halde bir şeyde yapamıyor insan çok kan kaybettim kansızlık da vardı zaten bende doğum sonrası şiddetli titreme oluştu tüm hastane doktorları ayağa kalktı yanıma geldiler kimseyi yanıma almadılar biraz kendime gelene kadar bir şeyler yaptılar berbat bir şeydi kızımı kucağıma aldığımda bedeninde hep dışkısı vardı kötü düşünmek istemiyorum ama bağırıp çağırmasaydım daha kötü olabilirdi çok şükür şimdi yanımda