Havvanaz aynısını yaşıyorum bende canım şuan iyiyim ama arada yokluyor dün gece 2 saat uyuyamadım resmen dedim heralde artacak bı sancı bu klasik bebek haftası itibariyle doğum pozisyonunda olduğu için kafası baskı yaptığından hissedilir yazıyor ama benim vajinada da ağrı olmaya başladı 1 hafta sonra kontrol var bakalım ne diyecek Dr umuz