K88_ bende de panik ataktan sonra başladı. EKG ler temiz çıkıyordu ama nabzım 180-190 dan aşağı inmiyordu oturma halinde bile devamlı terliyordum nefes nefeseydim ekolar temiz çıkıyordu. Holter takılınca farkedildi kalpte doğuştan ekstra bi kasın var o ritmi bozuyor onu yakıcaz dediler. Doğuştansa niye şimdi çıktı niye bi anda geçti vs kafam bi türlü almadı yani. Ama sigara kullanıyordum , bi de sağlıkçıyım o dönem pandemi hastanesine covid yoğun bakıma görevlendirilmiştim covidin ilk dönemleriydi belirsizlik yoğun nöbetler beslenememe uyuyamama stres sigara derken vücut güçsüz düştü diye düşünüyorum. Şimdi hamile kalınca sigarayı bıraktım vitamin hapları yediğime içtiğime dikkat ediyorum öyle toparladım bence. Nabzım 80-90 a düştü ilaçsız çok şükür. Bir de magnezyum öneriyorlar bu ritim bozuklukları için hamilelikte kullanılıyor zaten o da iyi gelmiş olabilir. Umarım siz de kendiliğinizden atlatırsınız Allah yardımcınız olsun çok zor