Hafissee evet ben pratik olsun diye kendim öyle sayıyorum biri sorunca hemen cevap vereyim diye. Çok önemli bir sebeple kaç ay olduğu sorulmadığı için. Ordan alışkanlık oldu. Ben o cevabı sileyim de yanlış bilgilendirme olmasın bari 😀
silinmiyormuş. Neyse artık. 😀