Kızlar 20 gün önceki kan tahlillerimde ast alt değerlerim normal sınırda. Birjaç gündür kaşıntım var kasık bölgemde kol içlerimde saç derimde bacak kıvrımlarında belimde filan. okuduklarım kadarıyla gebelik kolestazından korkuyorum. Değerler birden yükselir mi? Acaba hormonel midir? 🤕