Meralcnbz bende Çarşamba sezeryan olacagim rica edince sonrayı iğneden sonra takıyorlar galiba belden iğne en basiti aralarinda benimde tek korkum o an emara girince bile benim nefesim kesiliyor sükut içinde bekleyebilirmiyim diye deliriyorum birde kum torbasını bı sıkıntı olmazsa koymuyorlar diye biliyorum benim ikinci ilkinde koydular bana ama yalnis hareket ettim ve hafif kanamam oldu ameliyat yerinde o yüzden koydular