İyi günler canlar 34+3 prensesimi bekliyorum . Normal rutin kontrole gttim ve sancın var acılman var sezeryan olablrsn dedi doktor başka doktora Gittğimde ise sancı görünüyor ama düzensz acılma yok dedi ılaclarla durdurulmaya bebegımn ciğerleri için iğne kullanmaya başladm. Ben de herhangı bir agrı belirti yok ama nts de sancım var görünüyor doktor sadece ılaclarını kullan su ıc yat dedi . Daha çok erken degıl mi doğuma bebegımn çok kucuk daha ve ben bu yüzden doğumdan korkuyorum . Ne yapmalıyım sizce