Bugun biraz alışveriş yaptım, ağır vs taşımam zaten ama kasık ağrım var. Doktorumun numarasını kaydetmemişim ofisi de kapalı:( acile gitsem bunun için mi geldin tribi çekemem kimseden. Kanama olmadıkça korkmamak lazım diye biliyorum ama yorulunca kasık ağrısı yaşıyor musunuz normal mi sizce?