H_myra1 Mom526 beşigimiz arabamız abimizden var kıyafet alınacak sadece onuda her doktora gittimde yavaş yavaş almayı düşünüyorum çarşıya yakın hastane
Tugceayse Bende aynıyım bide benim 2.hamilelipim bebeğin kafası asagıdaymış benım o yüzden oluyo diye tahmin ediyorum kızımda öyleydi erkenden doğdu rabbim den tek duam bu sefer erken doğmasın saglıklı sıhhatli olsun
Syda01 Mom526 21+2 haftalık oldum ben de ayakta fazla durunca sertleşiyor şişiyor hemen uzanip birsz elimle dokununca rahatlıyor
kayra_06 Mom526 Senin haftaların da erken daha diye hep evdeydim şimdi 38 haftalık oldum çıkıp yuruyeyim diyorum ama adım atamıyorum bacaklarım çok ağrıyor hareketsizlikten 10 dakika da olsun yürü bence bu haftalara gelince belki daha çok zorlanacaksın