[silindi] Bugün biraz yoruldum sanırım uykusuzda kaldım koyu renk akıntı geldi ama kan falan değil 8+5 daha öncede gelmişti doktor önlem olarak progestan başlamak istersen icebilirsin demişti içiyorum endiselenmeli miyim koyu akıntı için ?
1fatosss Korkmayın ama bi doktora gorunmenizde fayda var diye dusunuorm genelde kahverengi değil de kırmızı akıntıdan korkuluyor bu dönemde siz ihmal etmeyin
[silindi] 1fatosss Şuan için gitme imkanım yok özel hastane yok devlet hastanesi acilde ancak kanamaniz olursa bakıyor kadın doğum doktoru acilde bulunmuyor 😔 umarım sıkıntı yoktur
[silindi] Yagmur00 Bulunduğum şehirde özel hastane yok devlet hastanesi de pazartesi günü ancak gidebilirim 😔