Kızlar selam 29 haftalık gebeyim bugün belden kasıklara ani sancı vurunca ağlaya aglaya hastaneye gittm doguruyorum diye nstye baglandı çatı muayenesi yapıldı bir sıkıntı çıkmadı idrar tahlili yapılınca agır idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söylediler bir kutu antibiyotik ve bir tane daha ilaç verdiler sizce bu bebege zarar verirmi ?