GKP22 hamile kaldığın kilonun üstüne sayıyor doktorlar diye biliyorum ben🙈 çünkü kaç kilo ile hamile kaldın diyorlar hamilelik boyunca inişler çıkışlar oluyor kilo durumunda diğer türlü hesaplaması güç olur başlangıç kilonuz kaç ise onun üstüne sayarsiniz çünkü siz hamile kaldığınızda o kiloda oluyorsunuz verdiğin aldiginiz değil totalde doğuma kaç ile girdiğinize bakarlar 🙈