ezgikptngl 33 haftalık hamileyim dün kan sayımı yaptırdım ferritinin 3 çıkmış olması gereken referans aralığı ise 13-150 miş, hgb ise 9 a düşmüş bu durumda kan mı takarlar acaba bilgisi olan var mı doktoruma gitmeme bir hafta var daha
Nilduru ezgikptngl benimde yakın değerlerdeydi bi ara ama kan ilacımı değiştirip günde 2 kereye çıkarttı
Zeyyyn ezgikptngl benimde düşük ama sizin kadar değil sezeryan filan olacaksnz olmaya yakın kan takviyesi yapılıyor ya ameliyat günü ya öncesi filan ilac işe yaramıyorsa en azından kırmızı et siyah çekirdekli üzüm tüketin
07vefa42 ezgikptngl bana damaryoluyla vermişlerdi ferinject diye bi ilac sonra cok iyi oldu ilac da kullanmama gerek kalmadi
Busra333 ezgikptngl kan takacaklarını sanmam ama Demir hapını muhtemelen 2 ye çıkaracaktır doktor cnm baya uzun yılLar bu konuda tedavi gördüm. Bana gynoferon çok iyi geldi bi doktoruna bu ilaç ile ilgili danış istersen
ezgikptngl Nilduru düzenli ilaç kullanmadığım için böyle oluyo zaten bi türlü tutturamıyorum düzeni serum takmasını isticem bakalım
ezgikptngl Zeyyyn ikinci doğumum olacak bu büyük ihtimalle normal olacak inş yiyeceklerle toparlayamadım malesef 😑
ezgikptngl 07vefa42 aslında bende bunu istiyorum doktoruma söylesem yapar mı acaba bi türlü düzenli ilaç kullanamıyorum o yüzden düşük sürekli 🤦🏻♀️
07vefa42 ezgikptngl benimde 4 e dusmustu dr dedi damar yoluyla vermemiz lazim toplam 2 ser den 4 doz verilde suan cok fazla iyi cok şükür 🙏🏻 Bence doktor kendisi demesi lazim yoksa sizin enerjiniz falan cok kotudur cok etkiler bu durum sizi
ezgikptngl 07vefa42 gerçekten çook halsizim sürekli yatma hissi aşırı yorgunluk var bu ara arttı hatta demir tedavisine başlayalım dedi doktorum telefonuyla ulaştım kendisine sanırım serumdan bahsetti
ezgikptngl Busra333 kan takmasada demir takviyesi serum takıcak sanırım çünkü doğumada az bir süre kaldı ilaçla normale döner mi bilmiyorum
Bonita ezgikptngl içtiğiniz ilacın miligramına göre 2 ye çıkarabiliyorlar ama zaten yüksek miligram alıyorsanız çıkarmayabilir nefes nefese kalmadığınız sürece halsizlik kalp çarpıntısı vs aşırı yorarsa o zaman yüksek miligram olsa bile çıkarabilir ikiye benim gittiğim bi Dr öyle demişti benim hep düşüktü kan değerlerim doğumdan sonrada gözüm görmedi gibi bişey oldu biraz kan kaybı olmuştu damaryolundan Demir verdiler daha iyi oldum sonra çok şükür doktorunuza söyleyin artırmanız gerekiyor mu diye geçmiş olsun