MucizemE TugcEsila bende de aynı ama sürekli değil dediğim gibi bence yalancı Doğum sancısı da ola bilir yada kanala girmeye çalışıyorlar da olabilir
MucizemE TugcEsila Aynen ben 36 haftalıkken girmemişti kanala daha var demişti girseydi yakındı demişti
Setenayali TugcEsila benim vajinada sol taraf ta bi şişkinlik var canım internetten baktım vajinal varis diyo henüz doktora sormadım ağrı yaparmış ayakta kalınca ama seninki daha farklı bi durum sanırım bilemiyorum
TugcEsila Setenayali anladim canim onemli birsey degildir insallah gecmis olsun benim oyle bir sıkntım yok yani sislik olsa hissederdim galiba
Esesli TugcEsila bende dün biraz yürüdüm ayağı çıkacak ordan sandım. Eve kadar sor geldim. Sürekli tepti ayağı ile yürümekte zorlandım
Esesli TugcEsila yürümeden de olmuyor maalesef 😊 eve gelince dedim artık annecim daha erken. Seni kucağıma almak İçin bende sabırsızlanıyorum ama biraz daha büyümen lazım zaman var zorlama şimdiden diye 🤣🤣
Betllll TugcEsila vicudun doğuma hazırlık yapıyo cnm bebek kanala girmişsefr oda yürüdükçe baskı uyguluyo olabilir
TugcEsila Betllll bide biz anlayabilsek girip girmedigini kanala ne iyi olurdu 🤗 yürumedigim halde otururken.yada ayaktada hissediyorm o sanciyi
eminergunn gonulcelen bu haftalarda normal sanırım bnmde bir gün kıpır kıpırbir gün çok daha az hareketli
SyhnHtp TugcEsila evet benim sanki sürekli varmış gibi ama gittiğimde de az oluyor çok zaten çok olunca duramıyorum ki hiç 😬