Hafissee cıdden zorda kalınmadıkca vermesenızde olur
ben kızımda dısardayken babası vermıstı tutmus bana kalsa vermezdım ılkncocuk oldgundan emzırme vs yıpranmamıstm zaten cok almadı ıkı uc aylıkken gerı attı sadece uykuya dalarken veya arabada verıyoduk
oglumda yıne ben doktora gıdınce babası vermıs suan emıyo ellerını cok emdıgınde verıyorm uykuy dalarken bıde
kurtarıcımı bazen evet kurtarıcı ama ılerıkı donemde emzık bıraktırmada sıkıntı ysayabılırız buda dıs damak yapısını konusmasını etkıleyebılır
sureklı degıl ama rahatlamak adına cıdden zor durumlarda verebılırsınz yoksa uslu duran cocugada sureklı agzına emzık vermenın anlamı yok
ben bu sekılde ılerlıyorum sımdılık umarım sıkıntı yasamayız