Tulaytemurxx Allah kahretsin yaa bi türlü randavular açılmıyor dogru duzgun alıp gidemiyoruz yok böyle bişey deli olcam 😒🤦
mihraveannesii Saat 16.00da açılıyor randevular 15 gün sonrası için veriliyor ve hemen doluyor biraz acele ederseniz saati geçirmezweniz alabilirsiniz
mihraveannesii mihraveannesii Ben devlet hastanesine gidiyorum sadece 15 gün sonrası hafta sonuna denk geldiği zamanlarda açılmıyo onun dışında sorunsuz alıyorum randevumu
Guley_ Bende aynı sorunu çok yaşıyorum randevu günü bulamadan doğum yaptım bugün sabah bildirim gelmiş istediğiniz doktorun randevusu açılmış diye icimden diyorum artık gerek kalmadı 😀