Bende 14. haftadan beri kullanıyorum şuan 34+4 olduk çok şükür. Kaşıntı varsa progestan mantar yapmıştır bende de aynı durum oldu doktorum mantar olmuş dedi ondan bişey olmaz merak etme fitil de içinde gidecek bi yer olmadığı için bi süre sonra eriyip geri dökülüyor o yüzden beyaz şeyler var endişe edecek bi durum yok merak etme bende de öyle oluyor.