Aslanmom1 4+6 haftalık hamileyim ve arada kasıklarıma ve rahime doğru basan ağrılar girip çıkıyor. Bunlarda size oluyor mu?
Zeyyyn Aslanmom1 ilk haftalarda oluyor çok artarsa doktora gidin sebepsiz yere olmaz belirli zamana kadar ilk haftalar hep risklidir çünkü
Rabissen Aslanmom1 o haftalarda benimde çok oldu rahim değişiyor kalınlaşıyor normal şimdi ara ara yine oluyor büyüdüğü için . Eğer dayanılmaz duruma gelirse doktora git derim ama su an yürüyüş ve üzerine biraz dinlenme ile geçecektir
Aslanmom1 Zeyyyn ilk kontrolüm haftaya çarşamba. Doktoruma mesaj attığımda bunlar normal şeyler dedi aynılarını annemde yaşamış hamileliklerinde. Umarım kötü bir şey değildir