Güzel hamişler henüz nasıl doğum yapacağım belli değil ama pijamaları almak istiyorum genelde önden düğmeli pijamalar öneriymişler bende o tarz alacağım şu anda 2 tane takımım var ama xs bedenleri onları giyemem.
sizler hangi bedenleri tercih ettiniz