Kızlar 2 gün önce yaptığım testte silik çizgi çıkmıştı adetime 9 gün var diye umutlanmadm belleyeyim dedim. Şimdi peceteye gelen kahverengi leke var az bisey. Ne oluyo anlam veremedim. Adet olmama daha var yaaa. Bu durumu yaşayan var mı hiç korkuyorum şuan