Omerhatice Birtanemm ikisinide kullandım oğlumda.. 2 yasa kadar sebamed sonra ünibaby kullandim.. Sadece unibabynin şampuanı baya göz yakıyor o sorun oluyor yoksa başka bir sknti yok 😊 şimdi 2 aylık kizimda var onada sebamed aldim
Birtanemm Omerhatice memnunsunuz yani 🥰🥰bende oğlumda dalin kullandım ama şuan içeriği çok değişmiş oyuzden kullanmak istemedim sebamedden memnunsanız bende kızıma kullanim set halindemi aldınız ??🌸çok yoğun kokusu varmı??
Omerhatice Birtanemm yok kokusu yoğun değil normal şekilde… Şampuan ve vücut kremini aldım sadece o ikisi yetiyordu bana 🤗 Memnunum ben çok şükür 😊
Omerhatice Birtanemm pişik kremi mustela ve bepanthol aldim..onlari kullaniyorum Sabunu almadım cildi çok kurutuyor.. Ogluma iyi gelmemişti denemek için almıştım.. o yüzden kizimda hiç almamayı tercih ettim