Baharinannesiiiii Kızlar Sivas merkezde doğum yapmayı düsünüyorum ama hastane konusunda bilgim yok.. özel hariç tavsiyeniz var mı.. Numune de ya da Cumhuriyet Üni. hastanesinde normal veya sezeryan yapan var mı
Hulyagrldk1 Baharinannesiiiii Numuneyi hiç önermem orası yüzünden tanıyon hastası oldum gebeliğimde.. Ama üniversite Hastanesinden aşırı memnunum şuan hatta doğumdan dolayı serviste yatıştayım tavsiye ederim sizede
Ysmn311111 Baharinannesiiiii ben univertde doğum yaptım ama pişman oldum 35 saat boş boşuna sanci cektirdiler bana en sonu sezeryana aldılar arastirma hastanesi olduğu için bekletiyorlar numune hiç tercih edeceğim bi hastane değil zaten 🤦♀️
Baharinannesiiiii Hulyagrldk1 tesekkur ederim cevabin icin 🌸 Peki ebeler mi dogurtuyor ben daha once muayene olmadim orda uzak bi ilceden gelicem
Baharinannesiiiii Ysmn311111 yaa öyle mi.. Peki ben hic gelmedim dogum icin gidicem oraya. Ebeler mi giriyor doğuma. Nöbetci doktor gelip ilgileniyormu