Kilo konusuna takılıcağım aklıma bile gelmezdi başına gelince insan anlıyormuş gerçekten. Bugün son kontrolümüzü olduk 38+1 kilo 3.300 dedi doktorumuz geçen haftaya kadar hep önden gidiyodu şişko bi bebek olucak diyodu doktorda ama geçen hafta kilo almamıştı bu haftada almamış 😞 Sizler bu haftalardaki kiloları nasıl acaba ben biraz kafama taktım düzgünde beslenmiyorum son zamanlarda vicdan yaptım böyle olunca benim yüzümden mi diye 😞