Minnakbebegimm Kızlar artık bebeğimin kıyafetlerini yıkamak istiyorum ama beyaz olanlarda var. Ayrı mı yıkamam gerekir ? Renkli beyaz diye ayırmam gerekir mi?
birkedilianne Minnakbebegimm Renkliler, beyazlar, nevresimler, yünlüler ve battaniyelerin hepsini ayrı ayrı yıkadım.
MeloMelo Minnakbebegimm beyazları ayrı renklileri ayrı müslinleri ayrı çarşaf ve battaniyeleri ayrı yıkadım bende😊
bahtnurr1 Minnakbebegimm bence ayrı yıka ya , zaten düşükte yıkanıyor bişey olmaz ama işte yinede insan tereddüt ediyor kullanmadan renkleri birbirine girse üzülür insan
Elifff25 Minnakbebegimm hepsini ayrı ayrı yıkadımmm beyazlar renkliler battaniyeler ama siz benim gibi hepsini bir günde yapmayın😂 yıka ütle derken öldümmm😅😅
beyza1234 Minnakbebegimm renk mendillerinden aldım cok rahat ettim hepsini bir yıkıyorum zaten kaliteli bebek kıyafetlerinden pek boya cıkmıyor
Happy-41 Minnakbebegimm zaten 30 derece de yıkanıyor sanirim,boya vereceğini düşünmüyorum, deterjan ne kullanıyorsunuz bende ona karar veremedim.hacisakir granulmatik önerdiler ama hep lavanta kokulu var bende sevmiyorum lavanta kokusu .kararsız kaldım.
Minnakbebegimm Happy-41 uni baby yenidoğan deterjanı aldım kokusuz 🥰 yumuşatıcı kullanmayı da düşünmüyorum 🥰
aysimaninveprensinannesi Dalan zeytinyagli granul kullandim hepsini ayri 40 derecede yikadim ilk yikama oldugundan riske atmak istemedim