Ben 4 haftalıkken gittim kese vardı bebek yoktu, doktor çok küçük olduğu için görünmediğini söyledi. 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi fakat ben ancak 11. Haftada gittim ve bebeğimi kendi gözlerimle gördüm. Doktor nasıl böyle birsey söyleyebilir bende anlamış değilim ama gönlunuzu ferah tutun 7. Hafta itibariyle bebek görünür. Bir iki hafta bekleyip farklı doktora gidin 💜