bebegimizibekliyoruz1 Dün detaylı ultrasona girdim ama o an fark etmedim evde bakarken gördüm geri dönüp de soramadım 2 saatlik mesafe evime kızlar ayaklarında 5 parmak mı 6 mı gözüküyor ben 6 gibi gördüm ama emin olamadım bakar mısınız https://www.hizliresim.com/dl5grab
mucizebebek03 bebegimizibekliyoruz1 o kalın olan parmağı degil canım merak etme bebek parmağı bu kadar büyük olmaz mini minnacık olur🥰🥰
KadersizMelek bebegimizibekliyoruz1 tüm parmakları eşit boyutta dikkatli bak canım o büyük gördüğün parmağı değil, gayet minicik ayakları kuzunun ve 5 tane 🥰 sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻
Gozde9120 6 parmak olsa sen.sormadan söylerdi rahat ol (: ahh su annelik insanı ne evhamli yapıyor ama beş parmak var sadece beşinci parmak ayrı biraz
bebegimizibekliyoruz1 Gozde9120 şimdiden bu kadar evhamlıysam düşünemiyorum ilerisini 🙈 çok teşekkür ederim içime su serpildi
021020-31 Hayır değil 5 parmak sonda yansıma gibi birşey var siz onu da saydınız sanırım rabbim sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
bebegimizibekliyoruz1 mucizebebek03 baktım hepsi minik baştaki büyük diyorum heralde o da parmak 🤦🏻♀️😂 içim nasıl rahatladı var ya
bebegimizibekliyoruz1 Kafam Bizimki iki tane yüzünün çıktısını verdi diğer her incelediği bölümün resmini mail attı özele mi gittiniz devlete mi belki o da fark edebilir bazı devlet hastaneleri normal ultrason resmi bile vermiyormuş
bebegimizibekliyoruz1 KadersizMelek 🥲 bende şaşırdım o yüzden hepsi minik bi tane büyük gördüm eve gelince içimi korku sardı amin teşekkür ederim