Yusuf566 benim eşimde ilk çocukta tutturdu Yiğit olsun diye ben Çınar istiyodum ama sona iyiki Yiğit olmuş dedim adını o koyduğu içinde çok sevindi şimdi 2.yine erkek bu sefer isim hakkı bende dedim Yağız istiyorum ama kem küm yapıyor tüm şansını ilk çocukta kullandı o yüzden artık söz hakkı yok sende ilkini koymuşsun bırak çok istemiş Doruk olsun bence yanına isim hiç düşünme az öz ve güzel isim hemde modern daha ne olsun 🌸 dua et babamın ismini koycaz demiyor bide öyleleri var 😂😂