Birmucize_ Buyuyoruzannecim1 39. Haftada yattım hastaneye ,sancılarım başlamıştı. Ilık duş almak için duşa girdim duştan çıkınca patladı suyum pat diye ses geldi vallahi şarıl şarıl aktı 😅 ben de hep merak ederdim zaten ondan iki saat sonrada doğum yaptım
bilnazo68o Buyuyoruzannecim1 benim gece uykumda karnımın ağrıımasıyla uyandım sertleşme oluyordu ayaga Bi kalkıp sızmaya başladı sonra durdu. Tekrar sancı gelince yine sızdı araya bez tutuyordum ıslanıyordu resmen. Hastaneye gittiğimde sızıntıymış. Sonradan suyu patlatmıştı ebe
bnss Kuzeyegemoms evet alttan muayene etti doktor açılma başlamış ve Bebek kakasını yapmıştı acil sezaryene alındım, şüpheleniyorsanız beklemeden doktora görünün bence