Kızlar benim eşim uzman çavuş ve kuzey Irak’ta bebeğimizi öğrendikten 2-3 gün sonra göreve gitti ve ben cinsiyeti öğreneceğim zaman yanımda olmayacak bu yüzden eşime cinsiyeti telefonda nasıl söylemeliyim sizce sürpriz yaparak söylemek istiyorum.. Bu arada daha 11+5 deyiz ama şimdiden düşünüyorum belki erken öğrenirsek diye son dk ya bırakmak istemiyorum…🤷♀️🤦🏼♀️