Smyysercan canım doktorum dedi ki vücut her şeyi kendisi kontrol eder, sırt üstü yatmaya ihtiyacı varsa yatar dedi sırt üstü yattığın da eğer sen kendinde bir rahatsızlık tansiyon düşmesi hissetmiyorsan hiç bişey olmaz sağlıklı gebelikler bebekler kendini her türlü kurtarıyor strese sokmaya gerek yok kendini dedi 🤷🏼♀️