Hamileanne0 Hanımlar merhaba doğum yapalı 5 gün oldu sezaryan yerini sizce kapatmalimiyim yoksa açık mı kalmalı bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi doktorum anneme anlatmış ama annem anlamamış simdi de ulaşamıyorum doktora kimisi kapat kimisi aç diyor.
Nymphadoraa Hamileanne0 üzerinde su geçirmez bant yok mu ? Benim vardı duşa falan rahatlıkla girdim. Bir hafta sonra kontrolde doktorum çıkarttı
Merveee34 Hamileanne0 benim 3 doğumda da hastaneden çıkarken pansuman yapıp soğuk sprey sıkıp açtılar .eve geldim hemen duşumu aldım .hep acıktı orası
Hamileanne0 Nymphadoraa vardı duştan sonra çıkarttım bi kere de pansuman yaptirttim şimdi tekrar yaptiriyim mı bilemedim
gokcekocyigit07 2.günden sonra çıkardım, sürekli batikon ile pansuman yaptım, ara sıra özellikle de gece yatarken iç çamaşırım kesi yerine gelip rahatsız etmesin diye temiz bir bez koydum, havalanması daha iyi, doktorumun tavsiyesi bunlardı.
Elif0712 Hamileanne0 acik kalicak bn iki dogum yaptim ertesi gun hemsire cikardi unuttular sandim tekrar cagirdim hayir hava alicak kapatmiyoruz dedi hametan krem verdi temiz tut camasir dikisi vs gelmesin hava alsin dedi iki dogumumdada ayni oldu
Nymphadoraa Hamileanne0 benim bandımı doktor çıkartıp bir şeyler sürmüştü. Onun dışında özel bir şey yapmadım ben
Elif0712 Hamileanne0 kapali oluncada nemlenip veya hava alamadigi icin enfekte olur gunde birkac kez silin yeter
Hamileanne0 34Gizem hayir yavaş yavaş çıkarttım acımıyor zaten yaranın üstünde değil bant kenarlara denk geliyo
34Gizem Hamileanne0 yaranın üstünde değilse sorun yok o zaman. Ben de hafataya sezeryan olacağım tedirginim haliyle
Bayburtlugelin Hamileanne0 bende bir hafta oldu hastaneden çıkarken zaten su geçirmez bant yapıştırıldı bir hafta sonraya randevu verdi buraya gelicek çıkar bandı dedi bir hafta kapalı kalıcak yani
Kodalailesi Hamileanne0 ilk sezeryanımı doktor 5. Gün açtı kapatma sürekli de kuru tut nemli kalmasın demişti