Yceren54 Haftamdayım tam ıshalım mide bulantım ve akıntım cok fazla ıdrar yollarımdada enfeksiyon çıktı bu akşam ilaç kullanacagım bu haftalarda böyle olması normalmidir erken doğum riskim vardı progestan kullanıyorum 32 den beri
02112017 Canım bende 36 ve 37 haftalarda full ishaldim ne yersem direk tuvaletteydim ama şimdi geçti bana zararlı olmadı ama bilmiyorum arada migdem bulanırdı ama hiç kusmadım