Bana da yazmak nasip oldu çok şükür . Basliyorummm
Annem yanıma gelmişti son haftalardayim diye biraz temizlik yaptık beraber akşam da beraber hamile kaldığım arkadaşim doğum yapmisti bebek görmeye gidicektik gittik ama benim hafif hafif adet ağrısı gibi agrilarm var diyorum . Annem de Kuru fasulye yapmıştık ondandır diyo😆 ama dedim ben bugün yemedim anne fasulye diye 😁 neyse oturduk bebisi gördük derken saat 10.bucuk gibi kalktık 3 yaşında bir kızım daha var eve geldik onu yatırdık gidelim de bı nst cekiniyim dedim şehir hastanesi ne gittik eşimle. Muayene falan oldum sonra nst girdim ama benim sancılar 100lere dayaniyo ama ben sadece adet ağrısı gibi hissediyorum. Doktor baktı yatış veriyim dedi ama burda da nst bağlı yatarsın takip edicez sadece dedi yok ben istemiyorum diyip imza atıp çıktım. Gece 2 gibi geldik eve yattık . Sonra tabi yine ağrılarım kasılmalarim oldu uyuyup uyandım sürekli sonra kasılma sayacina kaydettim geldikçe 6 7 dk da bir 5 dk da bı falan baktım saat 5 gibi annem kalktı anne benim sancım var ben dusa giriyom dedim eşimi uyandirmadim tabi sıcak su tuttum belime temizlik yaptım squat yaptım çıktım. Biraz plates topunda oturdum falan derken saat 7 oldu eşime dedim bugün ise gitmiyosun sancım var benim heralde geliyor gelmekte olan dedim 🥰 neyse hazırlandık çıktık trafik var tabi gittik . Muayene oldum yumuşama var dedi yatiriyim mi dedi yok dedim buralarda ol ama dedi bahçede bacaklarını açarak yürü dedi baya bı yürüdüm bahçede hurma aldım hurma yiye yiye . Sonra sancılarım yine gelip gidiyo tabi yine gittim . Baktı 4 cm dedi istersen yatiriyim dedi yine kabul etmedim . Neyse eve gidelim dedim eşime eve geldim sıcak duş plates derken sancılarım sıklaştı annem kızım falan hazırlandık yine çıktık yola . Tekrar muayene oldum 6 cm dedi naptın böyle dedi doktor hocam ben eve gidip geldim bı dedim tm seni yatırıyorum artık dedi saat 12.30 gibi yatış yapıldı işlemler falan beni doğum katına aldılar tekrar ultrason allatn muayene derken 7cm dedi yukarıda da doğum odasına girdim üstümü başımı değiştirdim . Derken ebe geldi suyumu patlattı bikac kez ikin bı dedi ikindim dogumm diye bagirmasin mi . Ne dedim acilmam kaç cm dedim tam açıklık dedi ben şok oldum daha yeni yatağa yatmistim hemen odaya dolustular tabi 3 4 kez ikindim doktor çok güzel böyle olursa dikisin yirtigin olmaz dedi ben biraz heyecanlandım tabi 13.15 de doğdu kızım kesi olmadı küçük bı yırtık oldu desi onu da bikac dikiş attı sonra da baktı içerde de yırtıklar olmuş dedi ona da bikac dikiş attı . Sadece zor olan ilk doğumda ki gibi dikişlerim oldu pek rahat durmadım dikis atılırken . Doktoru yordum biraz 😁 ama çok şükür 12.30 da girdiğim hastaneye 13.15 de kızımı kucağıma verdiler ten tene temas yaptık sonra temizlediler yanıma verdiler 3200gr 51 cm doğdu aynı ablasi gibi 🥰🥰 emzirdim hemen odada sonra servise çıkardılar kendim annem gelmeden üstümü falan giyinip yattım yatağıma çok şükür . Ankara şehir hastanesi nde yaptım doğumu gerçekten güzel hastane ilgileri falan çok iyiydi . İlk 2 gün sütüm gelmedi 3.gun geldi net olarak bı de benim kan grubum 0 pozitif kizimin b pozitif olduğundan uyuşmazlık dan dolayı sarilik vardı çok şükür 1 gün fazla yattık emdikçe de sütüm geldi çıktık Allah isteyen herkese nasip etsin . Çok hızlı bı doğum oldu . Herkes şaşırdı . Doğum sonrasi da hemoroid mahvetti beni yoksa doğummus dikiş miş hiç kaldı hemoroid ağrısının yanında herşeyin ilacı zaman şimdi 9 günlük olduk bile 🧿🧿🧿 uzun oldu oldu kusura bakmayın kimseyi o yolda bırakmasın rabbim hayırlı doğumlar diliyorum 😍😍