Hulde Sedaaaa2 eğer içi sıvıysa delip içindeki sıvıyı içebilirsiniz ben öyle yapıyorum pregnom kullanıyorum
MaviKelebekkk1 Dışı sertti şimdi deldim sıvı çıktı ama direk içmek sorun yaratır mı doktorunuzla görüştünüz mü benim doktor yardımcı olmadı çünkü 😔
zgr Sedaaaa2 kız yok aklına ilaç yutacağını getirme yanında eşin olsun yani güvenebileceğin eşin sna birşeyler anlatsın hop yutuyosun benim eşim öyle yapıyor oyalıyor beni ben yuttugumun farkında olmuyorum 😂❤️
Happy-41 MaviKelebekkk1 ben omg 3 olarak easy fishoil aldım çiğneme tableti d vitamini de var içinde bana da regenesis diye bir balık yağı vermişti içinde birsurude vitamin vardı çok iyi bir multivitamindi ama yatamadım kocaman konuştum bunu yazdı.
Tuysl Happy-41 agri kesici dexday, grip falan olduğumda agri kesici ates düşürücü olarakta afebryl içiyorum suda eriyorlar sizin de akliniz da olsun 😊 doktora danismadan kullanmayij tabiki
Papatya44 Tuysl surup seklinde olan kan ilaciniz kokuyor mu acaba ben de hap kullaniyorum da kokusundan içemiyorum olmazsa.doktora danışıp degistireyim
Mery123 Papatya44 şurubun tadı kötü ise ben de içemıyorum. Çiğneme rableti alabılırsın tadı kahveli şeker gibi guzel. Maltofer fol çiğneme tableti
derinsart Sedaaaa2 bana verdigi vitamini peçetefe ezerek tozunu yutıyordım kırıyımmı dedm kır. Dedi sora hatta ezdm dedm bisi demedi doktor vitamn oldugundan cok sıkıntı degil