GaMze-koran35 insan korunmayı bırakınca hemen hamile kalıcak sanıyor, öyle olmayabilir☺️ bizim 3 ayı buldu olması. testte çıktım muayene gitmedim daha bakalım. Öncelikle kafaya hiç takma 6 ay sonra hamile kalmak istiyorum o nedenle şimdi serbest bıraktım gibi düşün. Senin hamileliği anlamak için çok erken gecikme yoksa. 12 Ağustos yumurtlama günün müydü? Ben yumurtlamadan yaklaşık 3 hafta sonra 3 gün adetim gecikince öğrendim. Birazcık sabır gerekiyor yoksa stres yaparsa bu sefer gebelik yok, adet söktüremiyon. O nedenle akışa bırak derim. İnşallah hamilesindir allah gönlüne göre verir.
Edit:
Ooo sen tecrübelisin ben kime laf anlatıyomuşım 😀😀 bizim gibi taze değilsin. 2 çocuk maşallh. Sorryy ablam sen söyle hamilemisin.