22 günlük bebeğimin gaz sancısı için kiraz çekirdeğinden yastık yaptım peluş bi oyuncağın içinin elyafını çıkardım ısıtıp ısıtıp ona koyarım dedim. Yalnız benim bebeğim sıcağı hiç sevmiyor ancak balkonda uyuyor ya da vantilatörün karşısında uykuya dalıyor. Pişik oldu zaten sıcaktan boynu ve poposu. Günde en az 10 kere bez değiştirip her seferinde bepantol sürmeme rağmen. Neyse sorum şu ki bu kiraz çekirdeği yastığı ona iyice fenalık getirir mi sizce kullanmalı mıyım? Gazı çıksın derken bu kez iyice pişik olmasın?