Kızlar özele kontrole gidiyorum ama erken doğum riskim olduğu için devlette doğum yapacağım, diyelim ki sancım tuttu veya suyum geldi devlete gitsem alır beni doğuma dimi bi sorun çıkarmazlar. Bu konu beni çok stres yaptırıyor yaa 😏😏😏 tecrübeniz varsa paylaşır mısınız. Ümraniye devlete gitmeyi düşünüyorum iyi midir doğum konusunda???